Etter den historiske dommen mot Trump torsdag har norske medier trappet opp retorikken og svartmalingen av amerikanske konservative til nye høyder. Angrepene fortsetter å komme mot vanlige folk, mediepersonligheter og politikere. De vil aldri gi seg, for de er ikke interessert i USAs storhet eller folkets velferd og lykke, og det er heller ikke Demokratene.

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.