Fisker har lenge vært i alvorlige økonomiske vansker, og mange produsenter sliter nå med store problemer. Den 7. mai meldte Fisker at de legger ned showrommet i Vestby, og bilene flyttes til Røyken Næringspark. Den 11. mai gikk Broom.no ut med en artikkel hvor forsikringsbransjen advarer Fisker-eiere mot forsikringssvindel, og har bestemt at eiere av nykjøpte Fisker ikke vil få kjøpt kaskoforsikring, bare ansvarsforsikring.
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.
