Den som måtte tro at amerikanske publikasjoner er mer modige enn Bernt Olufsen når det gjelder turbantegninger må tro om igjen. Kurt Westergaards tegning ble trykket av to publikasjoner, konservative Weekly Standard og Free Inquirer. Bokhandlerkjeden Borders fjernet Free Iquirer fra sine hyller da den ble klar over det farlige innholdet, skriver Christopher Hitchens. Do […]
For å lese denne artikkelen nå, må du bli abonnent eller logge inn hvis du allerede er. Artikkelen blir forøvrig frigitt 12 timer etter publisering.