Politiet har mottatt mange henvendelser i dag fra flere som melder at de har mottatt epost fra politiet. Dette er svindel, forsikrer de.
Mange har ringt inn til politiets sentralbord etter å ha mottatt epost fra politiet om at de har vært inne på nettsider som inneholder overgrepsmateriale.
– Politiet opererer ikke slik, dette er svindel, skriver de i politiloggen.
(©NTB)