Politiet har åpnet undersøkelsessak mot Bergen kommune og fylkestannlegen etter at en avmagret tenåring ble funnet i en leilighet i januar i fjor. Politiet skal forsøke å kartlegge om de involverte ansatte har gjort noe straffbart, skriver Bergens Tidende. Da tenåringen ble funnet hadde han ikke vært hos lege siden han var baby, og aldri […]

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.

Les også