Politiet har åpnet undersøkelsessak mot Bergen kommune og fylkestannlegen etter at en avmagret tenåring ble funnet i en leilighet i januar i fjor. Politiet skal forsøke å kartlegge om de involverte ansatte har gjort noe straffbart, skriver Bergens Tidende. Da tenåringen ble funnet hadde han ikke vært hos lege siden han var baby, og aldri […]
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.