Sveriges statsminister Ulf Kristersson trekker historiske linjer og er svært fornøyd med å ha forsert det største gjenværende hinderet for Nato-medlemskap. – Vi har gjort denne reisen sammen, understreket Kristersson på spørsmål om hvorvidt det er hans eller forgjengeren Magdalena Anderssons navn som kommer til å stå i historiebøkene. Statsministeren kaller det en god dag […]

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.

Les også