james-o-kefee

Bildet: James O’Keefe kan ha skrevet politisk historie. Avsløringene av Hillarys mørke side er så overbevisende at de ikke lar seg avfeie. Og mer kommer. Mediene har vært villig tjenere for voldsstuntene. Hvis de unnlater å rapportere avsløringene vil de bli kompromittert.

En journalist ved navn James O’Keefe har gjort hva Bob Woodward og Carl Bernstein gjorde på 70-tallet, med Watergate-innbruddet. Han har eksponert at Clinton-kampanjen har en mørk side som driver organisert bruk av fremprovosert vold på Trumps møter, hvor de benytter psykisk ustabile mennesker til å starte bråk. Mediene er alltid til stede og sørger for maksimal eksponering og at skylden legges på Trump.

Hvis O’Keefes avsløringer kun hadde vært udokumenterte ville de falt døde til jorden. Det som fremkommer er hinsides hva man kunne drømme om, selv når det gjelder Hillary og Bill Clinton.

Men det er ikke O’Keefe og hans Project Veritas som sier det. Det er Clintons egne folk. Richard Nixon hadde egne folk som kunne gjøre dirty jobber, som å bryte seg inn i demokratenes valgkampkontor i Watergate-komplekset. Han kalte dem the plumbers, rørleggerne. Det er en helt annen størrelse på Clintons apparat. Det er landsdekkende, har uuttømmelige ressurser og kan spille på og ta i bruk alt fra Democratic National Committee, DNC, til Super PAC’s – innsamlingskomiteene som samler inn de store pengene. I bakgrunnen finnes to selskaper med tilsynelatende uskyldige navn: Americans United for Change og «konsulentselskapet» Democracy Partners. Det er her man finner operatørene som organiserer the dirty work: Å fremprovosere vold på Trumps møter.

ANNONSE

scott-foval

De to lederne Scott Foval (bildet) og Bob Creamer beskriver i detalj hvordan de styrer kampanjen for å ødelegge Trumps møter. Det skjer organisert. De finner hjemløse og/eller psykisk ustabile og trener dem opp uker i forveien til hvordan de skal starte bråk. Eller: Stille ubehagelige spørsmål til Trump som kan få ham til å miste besinnelsen.

De to, Foval og Creamer, beskriver at deres metode er provokasjonens. De stiller opp med T-skjorter med påskrifter som de vet provoserer Trump-tilhengerne, og skriker at Trump er en nazi. Det har gjort dette i mange år og utviklet det til en «arts», en kunstform. De skryter av hvordan den lungesyke damen som stilte Trump i forlegenhet, var styrt av dem. Hun var blitt instruert i to uker på forhånd. En incident hvor guvernør Scott Walker mistet besinnelsen var også «scripted» av dem. Blokkeringen av en motorvei i Arizona? Også Democracy Partners.

En muskuløs cap-fyr Aaron Black er operatøren på bakken. Han dirigerer voldsprovokatørene.

Alle er stolte av sitt arbeid. – We gotta win this motherfucker, sier de. – Hiv de moralse prinsippene ut av vinduet.

Det som fremkommer i videoen overgår det Trump har påstått om Clintons. Selv «crooked Hillary» blir tamt i forhold til det vi ser.

Project Veritas har arbeidet undercover i ett år med videoene.

robert-creamer-voter-fraud-sized-770x415xc

Mens James O’Keefe gjør et meget solid inntrykk, kan man ikke si det samme om Foval og Creamer. De passer til typer som gjør underslag eller driver med økonomisk svindel. Noe Creamer er dømt for. Han er for øvrig gift med en kongressrepresentant fra Chicago.

Shady typer. Begge har fått sparken av Clinton-kampanjen, dvs de har trukket seg fra sine jobber.

Hva er connection til Clinton-kampanjen?

Både Foval og Creamer skryter av at de er «the hub» mellom Clinton-kampanjen, Den demokratiske partiledelsen og Super PAC’ene. Offisielt kan ikke valgstaben ha direkte kontakt med Super PAC’ene, men Americans United for Change og Democracy Partners er kontaktleddet som koordinerer det skitne arbeidet.

Foval og Creamer skryter at det gode samarbeidet med AFL-CIO – amerikansk LO. Hvis de skal ha en «jobb» gjort et sted i Arizona, ringer de bare den lokale fagforeningen og spør om de kan skaffe en mann. Det er aldri noe problem. Som oftest sier vedkommende: Let’s get it done.

Ingen moralske skrupler. De kjemper den gode sak. Alle midler er tillatt.

Alle som har en oppfatning om det amerikanske valget må se videoen. Den forandrer alt.

 

ANNONSE
Liker du det du leser? Vipps noen kroner til Document på 13629