Våre myndigheter er svært opptatt av menneskerettigheter og rettferdighet for andre. Men når «de andre» kommer hit og begår forbrytelser, blir det stille. Hvorfor er myndighetene bare opptatt av bosetningene på Vestbredden? Hvorfor er de ikke opptatt av bosettingene i våre egne land? Vi blir fortrengt sakte, men sikkert.
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.
