De var heldige i gamle dager. Da fantes det ordentlige forbilder. I år 2024 er det ikke Askeladden som får prinsessen og halve kongeriket, men Per og Pål. Dette fôres våre barn med. Slik blir dumheten et forbilde og det gjennomsnittlige et mål i seg selv. Kan barna tolke dette på annen måte enn at meningen med livet er å være en drittsekk?
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.
