Politiet reagerer på at en afrikaner som har oppholdt seg 16 år ulovlig i Norge og blitt dømt til til sammen 11 års fengsel, får permisjon og frigang som en vanlig fange. I helgen ble han løslatt fra fengsel etter å ha sonet to tredeler av en dom. Politiet reagerer og sier rettsutøvelsen gjør deres arbeid til en vits.

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.