«Det er jo nesten mitt barndomshjem,» sier den fortvilte mannen som har bodd i samme oppgang i 43 år. I høst ble han og kona tvangsflyttet fra sin kommunale leilighet for at hele oppgangen skulle stilles til disposisjon for barn som kommer uten sine foreldre til Sverige. Det hele ledsaget av byråkratiske vendinger om at […]

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.