Biden-regimet har helt siden 2021 latt alle illegale registrere seg som potensielle velgere. De har «weaponized», gjort valgloven til sitt eget politiske våpen. Det er landsforræderi. Men Republikanerne har latt det skje. De har visst dette i lang tid. Når grensen ble åpnet på vidt gap var det ikke vanskelig å skjønne hva de planla. […]
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.
