Myndighetene i Belgia vil inntil videre ikke lenger innlosjere enslige mannlige asylsøkere. Bakgrunnen er stort press på mottakssystemet og mangel på kapasitet. De siste dagene har antall barnefamilier som søker asyl, økt kraftig. – Jeg vil absolutt unngå at barn ender opp på gata i vinter, sa statssekretær Nicole de Moor tirsdag. Det er ikke […]

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.

Les også