Woke-bevegelsen har tatt det verste fra postmodernismen og det verste fra marxismen og blandet det sammen i en destruktiv og delvis motsigende ideologisk røre som er både revolusjonær og grunnleggende totalitær. Det postmoderne woke-dyret er farlig, for det benekter virkeligheten og undergraver demokratiet.

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.