Arbeider­partiet og skatte­­kommi­sjon­en har tatt en om­vendt Robin Hood i arbeidet med et reformert skatte­­system i Norge: ta fra de fattige (og den lavere middel­klasse) og gi til de rike. Men det er tvil­somt om det kan stables på bena et fler­tall i Stor­tinget for noe som likner på for­slaget deres.

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.