En ærlig kostnadsanalyse vil avsløre at «grønt skifte» er en evighetsmaskin som vil ruinere Norge uten at det vil gi noen påviselig «klimaeffekt», og uten at de selvpåførte «klimamålene» vil nås. Det vil igjen øke motstanden i folket mot klimahysteriet, og enda verre: Det vil avsløre klimapolitikerne som inkompetente, skjødesløse tullinger, og der går grensen.

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.