Fisker har lenge vært i alvorlige økonomiske vansker, og mange produsenter sliter nå med store problemer. Den 7. mai meldte Fisker at de legger ned showrommet i Vestby, og bilene flyttes til Røyken Næringspark. Den 11. mai gikk Broom.no ut med en artikkel hvor forsikrings­bransjen advarer Fisker-eiere mot forsikrings­svindel, og har bestemt at eiere av nykjøpte Fisker ikke vil få kjøpt kasko­forsikring, bare ansvars­forsikring.

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.