Det er mye som er forunderlig med dagens NRK. Inkludert at de ikke klarer å finne andre eksperter enn gjengangerne. Hvis det var absolutt nødvendig å ha en «pakke» rundt visningen av Supernova, så hvorfor ikke en samtale med noen fra det lille, jødiske samfunnet denne gang? Eller andre som har ventet og etterspurt filmen i månedsvis? Eller andre med perspektiver på konflikten som synes ukjente for NRK?
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.
