Verdens største konteinerrederier tar ikke lenger sjansen på å sende skip gjennom Rødehavet. Lørdag skjøt et amerikansk marinefartøy ned en sverm på 14 droner. Angrepene mot skip i Rødehavet fortsetter. Houthi-opprørerne i Jemen har tatt på seg ansvaret for aksjonene, og setter dem i sammenheng med Israels krigføring mot Hamas på Gazastripen. Etter at storrederiene […]

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.

Les også