Det har vært to skogbranner i Magnor-området i Eidskog i Innlandet. Politiet mistenker at noen har tent på med vilje.
– Politiet har tatt avhør og gjort beslag i gjenstander. Ingen personer er foreløpig pågrepet, skriver operasjonsleder Pål Gjestvang i politiloggen.
Han legger til at politiet etterforsker saken videre.
Meldingene om skogbrann kom klokken 17.01 søndag kveld.
(©NTB)