Det har vært to skogbranner i Magnor-området i Eidskog i Innlandet. Politiet mistenker at noen har tent på med vilje.

– Politiet har tatt avhør og gjort beslag i gjenstander. Ingen personer er foreløpig pågrepet, skriver operasjonsleder Pål Gjestvang i politiloggen.

Han legger til at politiet etterforsker saken videre.

Meldingene om skogbrann kom klokken 17.01 søndag kveld.

(©NTB)

Vi i Document ønsker å legge til rette for en interessant og høvisk debatt om sakene våre. Vennligst les våre retningslinjer for debattskikk før du deltar.

Les også