En mann i 20-årene er dømt til fengsel for blant annet å ha kommet med en bombetrussel mot Bergen sentrum politistasjon i 2022. Ifølge dommen fra Hordaland tingrett var mannen oppbrakt over at politiet hadde beslaglagt mobiltelefonen hans, skriver Bergens Tidende. I juni 2022 ringte han til politiet på 112-nummeret og uttalt at han «ikke har […]
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.