Er krigen i Ukraina i ferd med å eskalere til tredje verdenskrig og et kjernefysisk ragnarok som kan utslette oss alle pga. uansvarlige politiske ledere og svakt diplomati? I så fall er det på tide å ta et oppgjør. Og det er nettopp dét velgerne i Europa nå ser ut til å gjøre. De som vår egen utenriks­minister, Espen Barth Eide, og norske hoved­strøms­medier søker å brunbeise som «ytre høyre».

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.