Det blir ikke streik på flyplassene. Det er klart etter at de Avinor-ansatte i Norsk Tjenestemannslag (NTL) og arbeidsgiverforeningen Spekter ble enige i meklingen natt til onsdag. Enigheten kom etter vel to timers mekling på overtid. – Spekter og Avinor er fornøyd med at vi med riksmeklerens hjelp kom til enighet med LO Stat/NTL. Dermed […]
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.