Saudi-Arabia anklager Israel for å begå det de kaller folkemorderiske massakrer i Rafah sør på Gazastripen. I en uttalelse fra det saudiske utenriksdepartementet står det at de israelske okkupasjonsstyrkene uten opphold fortsetter å begå massakre mot det palestinske folket ved «fortsatt å angripe telt med forsvarsløse palestinske flyktninger i Rafah». – Saudi-Arabia holder Israel fullt […]
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.