En mann er pågrepet i Oslo etter å ha brutt en forbudssone i forbindelse med bruk av en omvendt voldsalarm. – Klokken 2.15 fikk politiet alarm om at en person med omvendt voldslarm var innenfor forbudssonen som er satt, og at han var i nærheten av trusselutsatte, skriver Oslo politidistrikt i en pressemelding. Flere patruljer […]
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.