Situasjonen der to innsatte hadde truet ansatte og barrikadert seg inne på Ullersmo fengsel på Romerike, ble natt til tirsdag løst. Fengselsleder Ole Jonny Rydland opplyser til NRK at situasjonen ble løst ved 1-tiden natt til tirsdag. De to innsatte er flyttet til en annen avdeling, opplyser han. De to låste seg inne på et […]

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.

Les også