Norske medier rapporterte om hete­bølgen i Frankrike, som blant annet ville gå ut over festi­valen Fête de la Musique. Bud­skapet var at glo­bale tempera­turer stiger, hete­bølger blir mer plag­somme, og vi skal frykte hete­slag og døds­fall. Da festi­valen ut­viklet seg til en grusom natt preget av kniv­stikking, vold­tekter og sprøyte­stikking, for­holdt de seg tause om volden, men fort­satte skremsels­propa­gandaen om global oppvarming.

Logg inn for å lese videre (abonnenter).

Støtt Norges viktigste uavhengige medium!

Bli abonnent

Pluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.