Det skal opprettes forhandlingsgrupper om atomspørsmål og sanksjoner, melder iranske statlige medier.

De tekniske samtalene mellom Iran og USA i Sveits er avsluttet, melder det iranske statlige nyhetsbyrået IRNA, som siterer viseutenriksminister Kazem Gharibabadi.

Forhandlere har bestemt at det skal opprettes fire arbeidsgrupper som tar for seg fire tema. Disse er opphevelse av sanksjoner, atomsaker, gjenoppbygging og økonomisk utvikling og overvåking og gjennomføring.

(©NTB)

Vi i Document ønsker å legge til rette for en interessant og høvisk debatt om sakene våre. Vennligst les våre retningslinjer for debattskikk før du deltar.

Les også