Trump sier Revolusjonsgarden må bestemme seg: Overholde avtalen eller gå ned med skipet. USA gjennomførte i natt nye angrep mot iransk radar, luftforsvar og rakettbatterier etter at Iran for annen gang angrep et skip i Hormuz-stredet. Samtidig angrep de også Bahrain. Trump har alle i Golflandene i ryggen når han setter Iran på plass.
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.
