En svartkledd uniformert mann åpnet mandag formiddag ild i det jødiske kvarteret i Montreal, kjent som Côte-des-Neiges. En politimann ble drept, og en annen alvorlig såret. En jødisk mann ble drept. Også skytteren ble drept. Mannen etterlot seg et manifest. Politiet og mediene sier det hadde innslag av incel-ideologi. Men RebelNews sier det er fullt av antisemittisme.
Logg inn for å lese videre (abonnenter).
Støtt Norges viktigste uavhengige medium!
Bli abonnentPluss-artikler blir åpnet 48 timer etter publisering. Artikler som er eldre enn to år er forbeholdt abonnenter.
