Vi kom onsdag kveld i skade for å publisere en artikkel som oppslutningen om Trumps innsettelse som inneholdt feil. Den bygget på informasjon fra Reuters formidlet av norske aviser, som siden ble korrigert. Den skulle m.a.o ikke ha gått ut. Saken er dessuten gårsdagens nyhet. Diskusjonen om fremmøtet er uttømt. Det er derfor heller ikke […]
For å lese denne artikkelen nå, må du bli abonnent eller logge inn hvis du allerede er. Artikkelen blir forøvrig frigitt 12 timer etter publisering.